.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رييس‌‏جمهور در مورد افزايش جمعيت مازندران شوخي كرد
عضو مجمع نمايندگان استان مازندران گفت: استان مازندران بدون لحاظ فاكتور جمعيت، قابليت تبديل شدن به دو استان را دارد و تاكيد رييس‌‏جمهور به افزايش جمعيت براي اين امر شوخي بوده است...

عضو مجمع نمايندگان استان مازندران گفت: استان مازندران بدون لحاظ فاكتور جمعيت، قابليت تبديل شدن به دو استان را دارد و تاكيد رييس‌‏جمهور به افزايش جمعيت براي اين امر شوخي بوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا،جعفر قلی گفت: مردم و مسوولان مدت‌‏هاست كه پيگير آن هستند تا غرب مازندران از نور تا رامسر به يك استان مستقل تبديل شود.

وي افزود: با توجه به شرايط موجود در اين قسمت از مازندران، حتي اگر جمعيت هم كم باشد، قابليت استان شدن وجود دارد و اگر جمعيت ناكافي باشد، از شرق گيلان نيز مي‌‏توان براي احراز شرايط كمك گرفت.

راهب ادامه داد: البته فكر مي‌‏كنم آقاي رييس‌‏جمهور بحث افزايش جمعيت را براي استان شدن غرب مازندران به شوخي مطرح كرده باشند اما اگر جدي هم طرح كرده باشند، مي‌‏توان به اين موضوع استناد كرد كه برخي استان‌‏هاي كنوني كشور نظير سمنان جمعيتي به مراتب كمتر از استان ما دارند.
وي افزود: بايد در نظر داشت كه سالانه بيش از 15 ميليون گردشگر به منطقه مازندران مي‌‏آيد و فاسله راه از رامسر تا ساري 300 كيلومتر است و همين امر لزوم تبديل اين استان به دو استان را نشان مي‌‏دهد.

عضو كميسيون كشاورزي در ادامه گفت: به اعتقاد بنده با شرايط كنوني، مازندران قابليت تبديل به دو استان را دارد و در مورد فاكتور جمعيت كه رييس‌‏جمهور آن را مطرح كرده‌‏اند، بايد از خود ايشان سوال كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.